Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

pearl pink cocktailjurken a-lijn v-hals mouwloos knie-lengte chiffon


pearl pink cocktailjurken a-lijn v-hals mouwloos knie-lengte chiffon
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals
embellishments: draperen, ruches, side draperen, ruching
hemline / trein: knie-lengte
mouwlengte: mouwloos
stof: chiffon
seizoen: voorjaar, zomer, herfst
gelegenheid: cocktail party, afstuderen, wedding party
body shape: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, misses
ik bestelde mijn bruidsmeisje jurk door middel van smil & ik ben absoluut blij met wat ik kreeg! het is zo een goede kwaliteit, perfecte grootte en pasvorm. ik was erg onder de indruk van het feit dat ik in staat was om precies te zien waar mijn bestelling was het aan van bestelling geplaatst en de betaling ontvangen via de verwerking en daarna verzending. zodra het werd verscheept ik had het binnen een paar dagen. ik zou aanraden smil aan iedereen die behoefte heeft aan een jurk voor elke gelegenheid en met zo'n enorm scala om uit te kiezen, samen met super prijzen, waarom wouldnt u winkelt met hen ... ik weet dat ik zeker weer zal! bedankt!  SMIL cocktailjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten