Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

chiffon feestjurken a-lijn een schouder knie-lengte


chiffon feestjurken a-lijn een schouder knie-lengte
silhouet: a-lijn, prinses
hals: een schouder
embellishments: bloem (en), criss cross, pleats
hemline / trein: knie-lengte
mouwlengte: mouwloos
stof: white chiffon
seizoen: voorjaar, zomer, herfst
gelegenheid: cocktail party, homecoming, afstuderen, vakantie, sweet 16
body shape: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, misses

ik kocht deze jurk, samen met 2 anderen in de druif kleur als bruidsmeisjes feestjurken voor mijn bruiloft. ik wilde dat ze allemaal verschillende stijlen moet ze aan te passen en ik was zo verbaasd toen ik uitgepakt. de kwaliteit is fantastisch, de afwerking is van topkwaliteit en voor de prijs die ik betaald heb ik ben erg blij! de kleur is nog beter in het echt dan ik had verwacht. de top is meer gestructureerd die perfect is voor een bruiloft. echt, echt blij! smil feestjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten