Pagina's

donderdag 18 april 2013

column scoop rechtbank trein chiffon jurken Grote maten


column scoop rechtbank trein chiffon jurken Grote maten
Dit is mijn 2e huwelijk, zijn we trouwen in het buitenland op een boot, dus ik wilde een eenvoudige maar stijlvolle jurk vond ik smil slechts bij toeval zo blij dat ik heb ik mijn bestelling geplaatst op 8-3-13 en ontving mijn jurk 28-3 - 13 kan niet geloven hoe snel het kwam. maar mijn 1e gedachte toen ik zag het pakket was wat av ik gedaan geen enkele manier is mijn jurk in dat kleine doosje en toen ik de doos opende was er een nog kleinere zak binnen, mijn hart zonk, dus ik opende de zak bang voor wat ik was ongeveer te vinden, maar over het houden van de jurk omhoog te draaien op de juiste manier had ik de grootste glimlach op mijn gezicht dat het prachtig was nauwelijks plooien, zelfs beter dan de foto ik kon niet wachten om het te proberen op het eruit ziet en voelt de grote past perfect uit elkaar van de lengte moet gewoon shortning im een paar centimeter van de werkelijk gemaakt met mijn jurk cant wait 4 juni toen ik echt kan pronken met het ziet er veel duurder dan het was dankuwel lightinthe doos ik zal vertellen elk lichaam en een ieder die zal gewoon luisteren hoe goed jullie allemaal zijn x ps zal het zakje te houden om te zeggen 2 een ieder kan je geloven dat mijn prachtige jurk kwam weer deze bedanken. jurken Grote maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten