Pagina's

zondag 9 juni 2013

a-lijn prinses geliefde vloer-length chiffon avondjurk mouwloos militaire bal

a-lijn prinses geliefde vloer-length chiffon avondjurk. het was perfect. het voelde alsof het was op maat gemaakt voor mijn lichaam. de metingen waren perfect. ik draag meestal een 16/18. het enige probleem dat ik had was dat ik de contouren van mijn maag kon zien door de jurk, maar een slanker gewerkt om dat minder opvallend te maken en ik 'm ga proberen om een beetje gewicht te verliezen voordat ik draag het naar prom volgende maand.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
versieringen: kristal detaillering, draperen, criss cross
zoom trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
stof: chiffon
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
SMIL feestjurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten