Pagina's

dinsdag 11 juni 2013

cocktail party watermeloen tule feestjurk korte baljurk pailletten strapless a-lijn

cocktail party watermeloen tule feestjurk korte baljurk pailletten strapless a-lijn
Deze feestjurk is echt prachtig gemaakt en tot mijn exacte metingen! de klantenservice is zeer professioneel en attent. een goede online aankoop. toen ik voor het eerst zag deze jurk op uw pagina, werd ik aangetrokken door het. als het \ 's vrij goedkoop, ik bestelde twee, een in roze en de andere blauw voor mijn zus. terwijl we de jurken, ik moet zeggen dat ze beter dan ik had verwacht. beide van de twee zijn mooi en prachtig. dank je wel.
silhouet: a-lijn, baljurk
hals: strapless, liefje
stof: watermeloen tule
zoom / trein: korte / mini
versieringen: kralen, kristal detaillering, pailletten
getoond kleur: watermeloen
gelegenheid: cocktail party, homecoming, prom, sweet 16
seizoen: lente, zomer, herfst
trend: sparkle & shine, korte
SMIL feestjurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten