Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

chiffon roze cocktailjurk a-lijn spaghettibandjes sweetheart Knie-Lengte


chiffon roze cocktailjurk a-lijn spaghettibandjes sweetheart Knie-Lengte
silhouet: a-lijn, prinses
hals: liefje, spaghetti bandjes
versieringen: draperen, Bloem (en), lagen
zoom / trein: Knie-Lengte
mouwlengte: mouwloos
gelegenheid: cocktail party, bruiloft
stof: dark navy chiffon
Seizoen: voorjaar, zomer, herfst
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, Grote maten, petite, mist
http://galajurken.jouwweb.nl/galajurken-grote-maten
Ik bestelde this jurk in koningsblauw, for a bruiloft Ik attended.i was erg Blij voldaan de quality op Het Algemeen, Het paste perfect en cik many complimenten receive via zowel de jurk en de kleur. er is Configuratie op andere Manier Kon Ik un soortgelijke jurk have gekocht for this Prijs in AustraliĆ«! Ik Heb nu besteld Mijn bruidsmeisjes jurken visitors licht in Het VAK en zAL blijven ohm van hier te bestellen for speciale Evenementen in De Toekomst! roze cocktailjurk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten