Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

chiffon galajurken a-lijn strapless knie-Lengte


chiffon galajurken a-lijn strapless knie-Lengte
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless
versieringen: draperen, ruches
zoom / trein: Knie-Lengte
mouwlengte: mouwloos
Seizoen: voorjaar, zomer, herfst
stof: chiffon robijn
gelegenheid: cocktail party, homecoming, bruiloft
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, Grote maten, petite, mist
Ik bestelde this jurk for Mijn zus-in-Wetten bruiloft, was Ik Blij voldaan De Stijl en de kleur en de Kleding hiel many complimenten gekregen op de bruiloft.
helaas Heb Ik bestelde un maat 10 amerikaanse en Fabrieken te plaats van an maat 10 nl per ongeluk ... Mijn Eigen Schuld! DUS de jurk was many te Groot Toën Het Kwam. gelukkig is Mijn Moeder goed weet ontmoet un naaimachine en was in Staat OM Het te nemen in for MIJ. Mijn Moeder use OM Haar Eigen jurken te Maken Toën ZE Jonger was en DUS Zou Weten meer dan dress-making & materials etc (ik Zou Configuratie op andere flauw idee!) - Mijn Moeder Zei dat-de jurk is echt Goed gemaakt en ZE was erg Onder de indruk Het. Galajurken.jouwweb.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten