Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

a-lijn avondjurk riemen knie-lengte chiffon


a-lijn avondjurk riemen knie-lengte chiffon
silhouet: a-lijn
hals: bandjes
stof: chiffon watermeloen
hemline / trein: knie-lengte
mouwlengte: mouwloos
embellishments: bloem (en), ruffles, side draperen, ruching
seizoen: voorjaar, zomer, herfst
gelegenheid: cocktail party, homecoming, wedding party
body shape: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, misses


ik kreeg de jurk na 12 dagen sinds de bestelling - dus ik was erg blij met hoe snel het kwam naar nieuw-zeeland (ik had gekozen voor de aan-optie, dus ik had verwacht dat het iets langer duren te meten). het kostte me weken voordat ik besloot om te bestellen, en ik ben erg blij dat ik deed. ik ben erg blij met het materiaal, de kwaliteit van de naai-en de algehele look en hoe dicht het ziet er op de foto. de kleur die ik koos was 'pearl pink', die eigenlijk in het beeld ziet er een stuk bleker dan het werkelijk is, maar ik ben er erg blij mee. ik ben nog te zien op mijn junior bruidsmeisje, maar ik weet zeker dat ze het geweldig vinden. Avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten