Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

donker marine satijn avondjurk floor-length chiffon strapless


donker marine satijn avondjurk floor-length chiffon strapless
silhouet: schede / kolom
hals: strapless
embellishments: draperen, bloem (en), pleats
hemline / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
stof: chiffon
getoond kleur:
gelegenheid: bruiloft
seizoen: voorjaar, zomer, herfst, winter
body shape: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, misses

ik bestelde vier van deze avond jurken in fuschia roze en ik ben volkomen tevreden! de jurken zijn zulke fantastische kwaliteit met een mooie satijnen onderlaag en chiffon buitenste laag en de kleur is perfect. ze waren erg lang, maar die gemakkelijk wordt vastgesteld door een op maat! ik ook verwijderd van de bogen, maar die gemakkelijk werd gedaan! ik hou van deze website. het is zo makkelijk te gebruiken en heeft alles wat je zou wensen voor uw trouwdag! de mededeling van het bedrijf was uitstekend op elk moment! ik heb ook lid geworden van de facebook pagina! ik beveel het kopen van deze jurken ze perfect zijn!
Copyright© 2012 SMIL jurken online shop. smilwedding.nl All Rights Reserved.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten